Η κυβέρνηση συνεχίζει στον ίδιο δρόμο και πιστεύει ότι έχει λύσει τα σοβαρά προβλήματα των αγροτών της Ηλείας. Αφήνει τους παραγωγούς εκτεθειμένους στις επιπτώσεις της οικονομικής πίεσης και της κλιματικής κρίσης, μεταθέτοντας ευθύνες και στους ίδιους, όπως προκύπτει από την απάντηση του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης στην ερώτηση του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Μιχάλη Κατρίνη.