Σε συγκέντρωση καλεί τα μέλη του, αύριο Τρίτη 1 Απριλίου 2025, στις 10:00 στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας. ο Αγροτοκτηνοτροφικός Σύλλογος Ανατολικής Εορδαίας και Νότιας Λεκάνης Βεγορίτιδας, προκειμένου, και με αφορμή την επίσκεψη του Προέδρου του ΕΛΓΑ Ανδρέα Λυκουρέντζου, να διαμαρτυρηθούν για την κατάσταση που επικρατεί στον πρωτογενή τομέα.
Ο ΕΦΚΑ εξέδωσε εγκύκλιο, σύμφωνα με την οποία καθορίζονται οι προϋποθέσεις για τη χορήγηση ή παράταση ασφαλιστικής ικανότητας στους άμεσα ασφαλισμένους του e-ΕΦΚΑ και τα μέλη των οικογενειών τους.
Ομολογία πλήρους αποτυχίας της αγροτικής πολιτικής της κυβέρνησης χαρακτήρισε ο βουλευτής Ηλείας του ΠΑΣΟΚ Μιχάλης Κατρίνης το νομοσχέδιο του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, αφού φέρει ως τίτλο του την ‘’επανεκκίνηση της αγροτικής οικονομίας΄΄, ενώ έχουν περάσει έξι χρόνια αφότου η Νέα Δημοκρατία ανέλαβε την εξουσία.
Απεργία στις 28 Φεβρουαρίου: Με κεντρικό σύνθημα “Δεν έχω οξυγόνο” οι αγρότες της ΠΕ Κοζάνης με τα 57 τρακτέρ τους ξεκίνησαν την μηχανοκίνητη πορεία τους από την Κοίλα της Κοζάνης.
Τσέχοι και Σλοβάκοι αγρότες στάθμευσαν δεκάδες τρακτέρ και διέκοψαν τη λειτουργία σε συνοριακό πέρασμα των δυο κρατών την Πέμπτη για να διαμαρτυρηθούν για τις φθηνότερες εισαγωγές προιόντων που προέρχονται από αγορές εκτός της Ευρωπαικης Ενωσης , όπως η Ουκρανία και η Νότια Αμερική και ειδικότερα οι χώρες της Mercosur.
Αγρότες με ανεξόφλητες οφειλές προς τον ΕΦΚΑ άνω των 100 ευρώ, από την 1η Μαρτίου 2025,αναμένεται να χάσουν την ασφαλιστική τους ικανότητα, δηλαδή την πρόσβασή τους σε πλήρη ιατροφαρμακευτική κάλυψη, ιδιωτικές υγειονομικές υπηρεσίες και άλλες παροχές υγείας.
Με την πρόοδο της τεχνολογίας, η γεωργία και η αλιεία υφίστανται έναν ριζικό μετασχηματισμό, ανοίγοντας νέους δρόμους για τη βιωσιμότητα, την παραγωγικότητα και την επισιτιστική ασφάλεια. Οι διαφορετικές προκλήσεις αλλά και οι πρωτοβουλίες για την επόμενη μέρα του τομέα παρουσιάστηκαν στο πλαίσιο του 3ου Φόρουμ για την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, που πραγματοποιείται στις 26 και 27 Φεβρουαρίου, στην Αλεξανδρούπολη.
Με απογοήτευση για την έκβαση του αγώνα τους, αλλά και με αποφασιστικότητα να συνεχίσουν τις διεκδικήσεις τους, εμφανίστηκαν τα μέλη της Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Ηλείας (ΟΑΣΗ) και αγρότες της περιοχής κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στο κιόσκι του κόμβου Αγίου Γεωργίου στον Πύργο.
Κατά τη διάρκεια της χρονιάς, οι αγρότες αγοράζουν σχεδόν σε καθηµερινή βάση ανταλλακτικά µικρής η µεγαλύτερης αξίας για τα µηχανήµατα ή / και τα παρελκόµενα τους.
Αποχωρούν αύριο στις 11 το πρωί από το μπλόκο του Ριζομύλου οι αγρότες της Μαγνησίας, έχοντας συμπληρώσει σχεδόν ένα μήνα αγώνα, ενώ όπως δήλωσε στην ΕΡΤ Βόλου, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Μαγνησίας, Θοδωρής Γεωργαδάκης, οι αγρότες θα δώσουν το παρών στο συλλαλητήριο για τα Τέμπη που θα γίνει την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου και στο Βόλο.
Την απόφαση να αποχωρήσουν από τα μπλόκα της Θεσσαλίας έλαβαν οι αγρότες, σχεδόν έναν μήνα μετά από κινητοποιήσεις στους δρόμους με αποκλεισμούς συγκεντρώσεις και πορείες.
Για τα μπλόκα της Λάρισας και του Ε -65 αναχώρησαν σήμερα το πρωί τα τρακτέρ που κατευθύνθηκαν χθες στη Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο του συλλαλητηρίου που πραγματοποιήθηκε χθες το βράδυ.
Με μεγάλη συμμετοχή αλλά χωρίς τα επιθυμητά αποτέλεσμα ολοκληρώθηκε η χθεσινή κινητοποίηση των αγροτών στη Θεσσαλονίκη, οι οποίοι επιχείρησαν να συναντηθούν με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, στο πλαίσιο της Συνόδου «Thessaloniki Summit 2025»