Στην τελική φάση εισέρχεται η ολοκλήρωση των ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων του μεγάλου έργου ύδρευσης της Βουπρασίας από το διυλιστήριο φράγματος μετά από επιτόπια αυτοψία που πραγματοποίησε ο Δήμαρχος Ανδραβίδας-Κυλλήνης, Γιάννης Λέντζας,συνοδευόμενος από τους κ. Παντη Κ. και κ. Κορδονούρη Γ. από την Τεχνική Υπηρεσία, καθώς και την Εντεταλμένη Σύμβουλο Ύδρευσης κ. Γιαννίτση Α.