Ο Αντιπρόεδρος Α’ του Πανελληνίου Σωματείου Εποχικών Πυροσβεστών, Παναγιώτης Ανδριόπουλος, με αφορμή τα πρόσφατα ακραία καιρικά φαινόμενα, μιλά για τα κενά στελέχωσης, τον ανεπαρκή εξοπλισμό και την ανάγκη αξιοποίησης του έμπειρου εποχικού προσωπικού σε πλήρη επιχειρησιακή βάση όλο τον χρόνο.