Μετά από ενάμιση μήνα αγώνα οι αγρότες αποχωρούν από τους δρόμους «με ψηλά το κεφάλι», δηλώνοντας ανικανοποίητοι από τις κυβερνητικές δεσμεύσεις και προαναγγέλλοντας νέες μορφές κινητοποιήσεων
Σαφές μήνυμα ότι «το πλαίσιο των παρεμβάσεων που μπορεί να κάνει η κυβέρνηση για τους αγρότες έχει πρακτικά ήδη ανακοινωθεί» στέλνει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ένα 24ωρο πριν τη συνάντηση μαζί τους, μέσα από την εβδομαδιαία ανάρτησή του.
Σε ασφαλές σημείο στα δεξιά του δρόμου έχουν μεταφέρει τα τρακτέρ τους οι αγρότες που βρίσκονται στα μπλόκα του Μπράλου, της Αταλάντης, του Κάστρου και της Θήβας.
Σε κλιμάκωση των κινητοποιήσεών τους προχωρούν οι αγρότες ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη αυτή την ώρα η συνάντηση του πρωθυπουργού με συναδέλφους τους από 14 μπλόκα στο Μαξίμου.
«Παγώνει» το μονοπάτι του διαλόγου με ευθύνη της κυβέρνησης. Η στρατηγική των «δύο ραντεβού» δυναμίτισε το κλίμα. Πολιτικό «παιχνίδι» με τα μπλόκα. «Μας εμπαίζουν» καταγγέλλουν οι αγρότες από την Πανελλαδική Επιτροπή των μπλόκων.
«Δεν μπορεί να μετέχουν στην εκπροσώπηση της πανελλαδικής άτομα που έχουν διαφωνήσει μαζί της. Δεν πρόκειται να πάμε με συναδέλφους που δημόσια έχουν διαφωνήσει με την πανελλαδική» δήλωσε ο Σωκράτης Αλειφτήρας
«Όχι» σε κάθοδο των τρακτέρ στην Αθήνα, «ναι» σε διάλογο με τον πρωθυπουργό αποφάσισαν οι εκπρόσωποι του πρωτογενούς τομέα - «Δεν δεχόμαστε καμία έκπτωση στις ζωές μας, συνεχίζουμε να παλεύουμε», τονίζουν
Επιτροπή αγροτών, κτηνοτρόφων, μελισσοκόμων και αλιέων από τα 62 Μπλόκα και να συναντηθεί το απόγευμα της ερχόμενης Τρίτης στο Μέγαρο Μαξίμου με τον πρωθυπουργό
Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για τη συνάντηση, που πρόκειται να γίνει την Τρίτη στο Μαξίμου, με τους αγρότες που παραμένουν για πάνω από 40 μέρες στα μπλόκα
Στις 11.00 το πρωί αποκαθίσταται η κυκλοφορία σε Πατρών–Πύργου και Ολυμπία Οδό, χωρίς όμως να λήγουν οι κινητοποιήσεις – Κρίσιμες αποφάσεις το Σάββατο στη Νίκαια