Από τις 12 το μεσημέρι αγρότες και κτηνοτρόφοι του δήμου Παιονίας και της ευρύτερης περιοχής των Ευζώνων προχώρησαν σε πλήρη αποκλεισμό, διακόπτοντας την κυκλοφορία τόσο προς την Ελλάδα όσο και προς τη Βόρεια Μακεδονία
Κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις ενάντια σε Ευλογιά και καταρροϊκό πυρετό, ζητούν δικαιοσύνη για το σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ και καλούν την κοινωνία να σταθεί στο πλευρό τους
Κλειστή από χθες η εθνική οδός Αθηνών – Θεσσαλονίκης στη Νίκαια Λάρισας και ο Ε65 - Αποχώρησαν τα εγκλωβισμένα αυτοκίνητα, εκτροπές στην κυκλοφορία των οχημάτων στις εξόδους
Συνελήφθησαν σήμερα (30-11-2025) το μεσημέρι, από αστυνομικούς που λάμβαναν μέτρα τάξης κατά τη διάρκεια αγροτικών κινητοποιήσεων σε περιοχές της Λάρισας, τρεις ημεδαποί, οι οποίοι –κατά περίπτωση– προέβησαν σε έκνομες ενέργειες σε βάρος αστυνομικών και υπηρεσιακού εξοπλισμού.
Σε στάση αναμονής βρίσκονται αγρότες και κτηνοτρόφοι, που περιμένουν μία σειρά πληρωμών μέχρι το τέλος του Νοεμβρίου, καθώς όπως επισημαίνουν, οι μεγάλες καθυστερήσεις τους έχουν οδηγήσει σε οικονομικό αδιέξοδο.
Τσέχοι και Σλοβάκοι αγρότες στάθμευσαν δεκάδες τρακτέρ και διέκοψαν τη λειτουργία σε συνοριακό πέρασμα των δυο κρατών την Πέμπτη για να διαμαρτυρηθούν για τις φθηνότερες εισαγωγές προιόντων που προέρχονται από αγορές εκτός της Ευρωπαικης Ενωσης , όπως η Ουκρανία και η Νότια Αμερική και ειδικότερα οι χώρες της Mercosur.
Ανοιχτό κάλεσμα προς όλους τους αγρότες, κτηνοτρόφους και μελισσοκόμους απηύθυνε αντιπροσωπεία από τα Μπλόκα Γυρτώνης και Μικρού Ελευθεροχωρίου προκειμένου να δώσουν δυναμικό «παρών» στην αυριανή παράσταση διαμαρτυρίας έξω από τα γραφεία του Υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης, Χρήστου Κέλλα, στη Λάρισα.
Αποχωρούν αύριο στις 11 το πρωί από το μπλόκο του Ριζομύλου οι αγρότες της Μαγνησίας, έχοντας συμπληρώσει σχεδόν ένα μήνα αγώνα, ενώ όπως δήλωσε στην ΕΡΤ Βόλου, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Μαγνησίας, Θοδωρής Γεωργαδάκης, οι αγρότες θα δώσουν το παρών στο συλλαλητήριο για τα Τέμπη που θα γίνει την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου και στο Βόλο.
Την απόφαση να αποχωρήσουν από τα μπλόκα της Θεσσαλίας έλαβαν οι αγρότες, σχεδόν έναν μήνα μετά από κινητοποιήσεις στους δρόμους με αποκλεισμούς συγκεντρώσεις και πορείες.
Για τα μπλόκα της Λάρισας και του Ε -65 αναχώρησαν σήμερα το πρωί τα τρακτέρ που κατευθύνθηκαν χθες στη Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο του συλλαλητηρίου που πραγματοποιήθηκε χθες το βράδυ.
Με μεγάλη συμμετοχή αλλά χωρίς τα επιθυμητά αποτέλεσμα ολοκληρώθηκε η χθεσινή κινητοποίηση των αγροτών στη Θεσσαλονίκη, οι οποίοι επιχείρησαν να συναντηθούν με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, στο πλαίσιο της Συνόδου «Thessaloniki Summit 2025»
Σε συμβολικό κλείσιμο, μιας ώρας. του κάθετου άξονα της Εγνατίας οδού στην Καστοριά προχώρησαν το μεσημέρι στις 13.00 οι αγρότες του μπλόκου στον κόμβο του 'Αργους Ορεστικού.
Την Εθνική οδό Κοζάνης- Φλώρινας απέκλεισαν για διάστημα μία ώρας (από τις 17.30 έως τις 18.30) χθες οι αγρότες που έχουν παρατάξει τα τρακτέρ τους στο "μπλόκο" του Αντιγόνου Αμυνταίου.
Με το συμβολικό αποκλεισμό, στο 42ο χιλιόμετρο, της Παλαιάς Εθνικής Οδού Φλώρινας – Έδεσσας- Θεσσαλονίκης θα συνεχιστούν και τις επόμενες ημέρες οι κινητοποιήσεις του μπλόκου των Αγροτών, στον κόμβο Αντίγονου του Δήμου Αμυνταίου, ενώ, σήμερα ο δρόμος θα παραμείνει κλειστός από τις 17:30- 18:30.