H Δημοτική Αρχή, μέχρι τώρα και κατά γενική ομολογία δεν είναι αντάξια των προσδοκιών των δημοτών και των απαιτήσεων του τόπου μας αλλά αντίθετα διακρίνεται για τις "συμφωνίες κυρίων" που αφορούν την υπόθεση των χαλικιών και οι οποίες οδηγήθηκαν στην δικαιοσύνη από την Παράταξη μας, καθώς και την απώλεια δομών της περιοχής μας (στρατόπεδο ΣΕΤΤΗΛ).