Η Δημοτική Αρχή έχει καταφέρει σε ενάμιση χρόνο , να παρουσιαστεί πολύ κατώτερη των περιστάσεων και με ελάχιστες εξαιρέσεις, κάθε μέρα που περνάει, δείχνει ότι δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των πολιτών καθώς και στα καθημερινά προβλήματα. Ο Δήμος μας 'μικραίνει' και δεν διαφαίνεται στον ορίζοντα κανένα πρόγραμμα και κανένα σοβαρό αναπτυξιακό σχέδιο που θα αλλάξει την παρούσα κατάσταση.