Συνάντηση με τους παραχωρησιούχους της Ολυμπίας Οδού, καθώς και με στελέχη του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, είχε ο Δήμαρχος Ανδραβίδας-Κυλλήνης Γιάννης Λέντζας, ενόψει της παράδοσης των πρώτων 65 χιλιομέτρων του νέου αυτοκινητόδρομου Πατρών-Πύργου.