Με αφορμή την σημερινή Παγκόσμια Ημέρα Υγείας, και το ισχυρό μήνυμα που φέρει φέτος: «Μαζί για την Υγεία. Με την επιστήμη.», αναδεικνύεται με τον πιο ουσιαστικό τρόπο η αξία της συλλογικής προσπάθειας και της επιστημονικής γνώσης ως θεμελίων για την προστασία και προαγωγή της δημόσιας υγείας.
Οι διοικήσεις των Νοσοκομείων της Ηλείας, μέσα από παρεμβάσεις και μηνύματά τους, αναδεικνύουν τη σημασία της πρόληψης, της έγκαιρης διάγνωσης και της ολιστικής προσέγγισης της υγείας, με σεβασμό στον άνθρωπο και εμπιστοσύνη στην επιστήμη. Παράλληλα, τονίζουν τον καθοριστικό ρόλο των επαγγελματιών υγείας, που καθημερινά με αυταπάρνηση και υψηλό αίσθημα ευθύνης στηρίζουν το δημόσιο σύστημα υγείας, προσφέροντας ποιοτικές υπηρεσίες σε κάθε πολίτη.
Με κοινό στόχο έναν υγιή και ασφαλή τόπο, το μήνυμα της φετινής ημέρας γίνεται κάλεσμα ευθύνης και συνεργασίας για όλους: πολιτεία, επιστημονική κοινότητα και κοινωνία.
Σπύρος Πολίτης-Διοικητής ΓΝ Ηλείας-ΝΜ Πύργου
«Ένας κοινός αγώνας για κάθε πολίτη της Ηλείας»
Η σημερινή Παγκόσμια Ημέρα Υγείας, ανήκει σε όλους εκείνους που καθημερινά δίνουν νόημα στην έννοια της φροντίδας και της ανθρώπινης ζωής. Με κεντρικό σύνθημα «Μαζί για την Υγεία. Με την επιστήμη(Together for health. Standwithscience)», η ημέρα στρέφει το βλέμμα στην ουσία: τη συλλογική προσπάθεια για έναν υγιή τόπο.
Για τους πολίτες της Ηλείας: Η υγεία είναι το πολυτιμότερο δικαίωμά σας. Η υγεία συνιστά θεμελιώδες κοινωνικό αγαθό και βασικό πυλώνα συνοχής, ευημερίας και ανθρώπινης αξιοπρέπειας. Η Παγκόσμια Ημέρα Υγείας μας υπενθυμίζει τη σημασία της πρόληψης, της έγκαιρης ενημέρωσης και της εμπιστοσύνης στην επιστημονική γνώση. Το Γενικό Νοσοκομείο Ηλείας παραμένει ο δικός σας σταθερός σύμμαχος, εργαζόμενο καθημερινά ώστε κάθε κάτοικος του νομού μας, από τη μια άκρη έως την άλλη, να αισθάνεται ασφαλής και προστατευμένος.
Για το προσωπικό των Μονάδων μας ( Ν.Μ. Πύργου, Ν.Μ. Αμαλιάδας, Ν.Μ. Κρεστένων): Στους ιατρούς, τους νοσηλευτές, το διοικητικό, τεχνικό και βοηθητικό προσωπικό, που αποτελούν το στυλοβάτη της δημόσιας υγείας στον νομό η σημερινή ημέρα είναι η ελάχιστη αφορμή για να αναγνωρίσουμε τη δική σας προσφορά, την επιστημονική σας επάρκεια και, πάνω απ' όλα, το ανθρώπινο πρόσωπο που επιδεικνύετε κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.
Στο πλαίσιο αυτό, η προσπάθειά μας για την αναβάθμιση του Γ.Ν. Ηλείας είναι διαρκής και έμπρακτη:
Ενίσχυση Ανθρώπινου Δυναμικού: Συνεχίζουμε με μεθοδικότητα τις προσπάθειες για την προσέλκυση και ένταξη νέων ιατρών και εξειδικευμένου προσωπικού, με στόχο την πλήρη στελέχωση των κλινικών μας και την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των αναγκών του νομού.
Ανανέωση Εξοπλισμού: Προχωράμε στον εκσυγχρονισμό των ιατροτεχνολογικών μας υποδομών, αντικαθιστώντας παλαιά συστήματα με νέα, ώστε οι διαγνωστικές και θεραπευτικές πράξεις να γίνονται με τη μέγιστη ακρίβεια και ταχύτητα.
Καινοτόμες Τεχνολογίες: Ενσωματώνουμε νέες τεχνολογικές λύσεις και ψηφιακά εργαλεία στη λειτουργία του Νοσοκομείου μας, φέρνοντας την επιστήμη του αύριο στην καθημερινή φροντίδα του ασθενή.
Η υγεία δεν είναι στατική. Εξελίσσεται μέσα από την επιστήμη και θωρακίζεται μέσα από την αλληλεγγύη. Στο Γ.Ν. Ηλείας, ο στόχος μας παραμένει κοινός: ένα σύστημα υγείας προσβάσιμο σε όλους, ποιοτικό και σύγχρονο.
Η υγεία μας είναι η δύναμή μας. Την προστατεύουμε μαζί.
Μαρία Πετροπούλου - Αν. Διοικήτρια ΓΝ Ηλείας- Ν Μ Αμαλιάδας
«Αναγκαίος ο επαναπροσδιορισμός του τρόπου ζωής μας»
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας, η Νοσηλευτική Μονάδα Αμαλιάδας τιμά το πολύτιμο αγαθό της υγείας , αναδεικνύει τον καθοριστικό ρόλο των επαγγελματιών υγείας και δίδει ιδιαίτερη σημασία στην προσέγγιση One Health (Ενιαία Υγεία), η οποία συνδέει άρρηκτα την υγεία των ανθρώπων με την υγεία των ζώων και του περιβάλλοντος.
Η Παγκόσμια Ημέρα Υγείας 2026 καλεί όλους τους ανθρώπους του κόσμου να στηρίξουν την επιστήμη και έχει ως κεντρικό θέμα: «Μαζί για την Υγεία. Με την επιστήμη» αναδεικνύοντας ότι η υγεία ανθρώπων, ζώων, φυτών και οικοσυστημάτων, είναι στενά συνδεδεμένη και αλληλοεξαρτώμενη. Παράλληλα , ενισχύει την ανάγκη για αποτελεσματική αντιμετώπιση κρίσιμων προκλήσεων, όπως η εμφάνιση και εξάπλωση λοιμωδών νοσημάτων, η μικροβιακή αντοχή στα αντιβιοτικά και η ασφάλεια των τροφίμων, ενώ παράλληλα προάγει τη διατήρηση της ισορροπίας των οικοσυστημάτων.
Με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Υγείας καθίσταται αναγκαίος ο επαναπροσδιορισμός του τρόπου ζωής μας. Η υιοθέτηση υγιεινών συνηθειών, η τακτική σωματική άσκηση και η θετική στάση απέναντι στη ζωή, αποτελούν βασικούς παράγοντες για την διατήρηση σωματικής και ψυχικής υγείας.
Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στην κοινωνία, δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για την προάσπιση της υγείας ως ύψιστου κοινωνικού αγαθού.
Αριστέα Παπαδοπούλου- Αν. Διοικήτρια ΓΝ Ηλείας-ΝΜ Κρεστένων
«Η προστασία της υγείας απαιτεί συνεργασία και συντονισμένες δράσεις»
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας, η οποία τιμάται κάθε χρόνο στις 7 Απριλίου, η Νοσηλευτική Μονάδα Κρεστένων στέλνει ένα ισχυρό μήνυμα ευαισθητοποίησης για την αξία της πρόληψης και της έγκαιρης φροντίδας της υγείας.
Η υγεία αποτελεί το πολυτιμότερο αγαθό για κάθε άνθρωπο και θεμέλιο μιας ισχυρής και ευημερούσας κοινωνίας. Το διαχρονικό μήνυμα «Κάλλιον το προλαμβάνειν του θεραπεύειν» παραμένει πιο επίκαιρο από ποτέ, αναδεικνύοντας τη σημασία της πρόληψης ως βασικού πυλώνα ενός σύγχρονου και αποτελεσματικού συστήματος υγείας.
Στη Νοσηλευτική Μονάδα Κρεστένων, εργαζόμαστε με συνέπεια και υπευθυνότητα, δίνοντας έμφαση: • στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των πολιτών, • στην πρόληψη και τον προσυμπτωματικό έλεγχο, • στην παροχή ποιοτικών και εξειδικευμένων υπηρεσιών υγείας.
Στο πλαίσιο αυτό, συμμετέχουμε ενεργά στο Εθνικό Πρόγραμμα Προσυμπτωματικού Ελέγχου «Προλαμβάνω», προσφέροντας υπηρεσίες που αφορούν: • την πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του μαστού και του τραχήλου της μήτρας, • τον έλεγχο και την πρόληψη καρδιαγγειακών νοσημάτων, • τη λειτουργία εξειδικευμένων ιατρείων, όπως το Ιατρείο Παχυσαρκίας και το Τμήμα Ελέγχου Νεφρικής Δυσλειτουργίας.
Η προστασία της υγείας απαιτεί συνεργασία και συντονισμένες δράσεις. Η συνέργεια μεταξύ των Νοσηλευτικών Μονάδων, των Κέντρων Υγείας, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των Επιστημονικών Φορέων αποτελεί βασική προϋπόθεση για τη συνεχή αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας στον Νομό Ηλείας. Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στην κοινωνία, συνεχίζουμε να στεκόμαστε δίπλα στον πολίτη, επενδύοντας στην πρόληψη και την έγκαιρη παρέμβαση. Για εμάς, η φιλοσοφία είναι ξεκάθαρη: «Η γνώση και η πρόληψη είναι δύναμη – σώζουν ζωές».






























