Με αφορμή την επίσκεψη της ΔΕΕΠ Νέας Δημοκρατίας στο Νοσοκομείο Πύργου, οι εργαζόμενοι εκφράζουμε την έντονη ανησυχία και δυσαρέσκειά μας για τα συνεχιζόμενα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε στην καθημερινή λειτουργία του νοσοκομείου και δηλώνουμε ξεκάθαρα ότι η κατάσταση δεν πάει άλλο
Ο διοικητής του ΓΝ Ηλείας Σπύρος Πολίτης μιλά στο ilialive.gr για το ιστορικό του προβλήματος, το ρόλος του παλιού Οργανισμού και τις παρεμβάσεις που δρομολογούνται για τον εξορθολογισμό της κατάστασης
Το Νοσοκομείο του Πύργου επισκέφθηκε σήμερα, Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2024, ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, Νεκτάριος Φαρμάκης, όπου συναντήθηκε με τον Διοικητή της νοσηλευτικής μονάδας, Σπύρο Πολίτη και μέλη της Διοίκησης και των εργαζομένων, μεταξύ των οποίων και ο γιατρός και περιφερειακός σύμβουλος Γιώργος Παναγούλιας.