Κάλεσμα προς τους πολίτες απευθύνει η διοίκηση της Νοσηλευτικής Μονάδας Κρεστένων για συμμετοχή σε θρησκευτική εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 30 Απριλίου και ώρα 08:00 π.μ.
Συγκεκριμένα, στον προαύλιο χώρο του Νοσοκομείου Κρεστένων και στο εκκλησάκι του Αγίου Αθανασίου θα τελεστεί Θεία Λειτουργία και Αρτοκλασία, στο πλαίσιο του εορτασμού της ανακομιδής των λειψάνων του Μεγάλου Αθανασίου, που τιμάται στις 2 Μαΐου.
Η πρωτοβουλία αυτή δίνει τη δυνατότητα σε ασθενείς, εργαζόμενους και κατοίκους της περιοχής να συμμετάσχουν σε μια σημαντική θρησκευτική στιγμή, σε κλίμα κατάνυξης και συλλογικότητας.
(Δελτίο Τύπου)




























