Στους τελικούς αγώνες του Σχολικού Πρωταθλήματος δρόμου σε ανώμαλο έδαφος Γυμνασίων, οι οποίοι διεξάγονται για πρώτη φορά στην Διεθνή Ολυμπιακή Ακαδημία, στην Αρχαία Ολυμπία, παρευρέθηκαν ο Δήμαρχος Αρχαίας Ολυμπίας, Αριστείδης Παναγιωτόπουλος και ο Αντιδήμαρχος Παιδείας, Αθλητισμού και Τουρισμού, Αντώνης Χρυσανθακόπουλος.