Την εκτίμηση ότι το ΠΑΣΟΚ επιχειρεί πολιτική αξιοποίηση της ποινικής δικογραφίας για τον ΟΠΕΚΕΠΕ διατύπωσε σε συνέντευξή του ο βουλευτής της ΝΔ και πρώην υπουργός Μάκης Βορίδης, με αφορμή την πρόταση για σύσταση προανακριτικής επιτροπής που κατέθεσε το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης.