Σύσκεψη φορέων και πολιτών στις 27 Ιουνίου στην ΠΕ Ηλείας για κοινή διεκδίκηση - Κάλεσμα ενότητας για την επιστροφή Πανεπιστημιακών Σχολών στην Ηλεία και για την 1η Γιορτή Νεολαίας - Ο Σεβασμιότατος, προτείνει τη δημιουργία Γεωπονικού Τμήματος.
Δρομολογήθηκαν διορθωτικές παρεμβάσεις για τη διαχείριση κινδύνων και την ενίσχυση των μηχανισμών ελέγχου - Πρόκληση η έλλειψη εξειδικευμένου προσωπικού