Εποχικοί πυροσβέστες καταγγέλλουν συστηματική παραβίαση της συλλογικής σύμβασης, εξαντλητικά ωράρια, απόκρυψη δεδουλευμένων υπερωριών και κινδύνους για την ασφάλειά τους – Επίσημη καταγγελία από το Πανελλήνιο Σωματείο Εποχικών Πυροσβεστών.
Αδυναμία ανάγνωσης στοιχείων από το myBusinessPortal, χιλιάδες τιμολόγια στον αέρα, πρατηριούχοι εκτεθειμένοι και αγρότες απλήρωτοι – Ερωτηματικά για σκοπιμότητα αφού υπάρχει δυνατότητα εύκολης λύσης
Στον αγώνα μπαίνουν αγρότες και κτηνοτρόφοι των πρώην δήμων Λασιώνος, Φολόης και Ωλένης – Απόφαση για αποκλεισμό της Ε.Ο. 111 στη διασταύρωση Αμαλιάδας
Κρίσιμη παρέμβαση της Π.Ε. Ηλείας, μετά από πρωτοβουλία του εντεταλμένου δημοτικού συμβούλου Αρχαίας Ολυμπίας, Γιώργου Μπαντούνα, στο πλαίσιο της πρόληψης της ευλογιάς των αιγοπροβάτων
Δυναμική παρουσία των μπλόκων Πύργου και Λεχαινών στην πανελλαδική σύσκεψη στη Νίκαια – Οι αγρότες λένε «όχι» στον διάλογο χωρίς δεσμεύσεις, καταθέτουν κοινό πλαίσιο αιτημάτων και δηλώνουν αποφασισμένοι να συνεχίσουν τον αγώνα
Η εισαγγελική παρέμβαση και τα γεγονότα στη γέφυρα Ρίου–Αντιρρίου φουντώνουν την οργή των αγροτών – Μήνυμα αποφασιστικότητας από την ΟΑΣΗ και τους νέους παραγωγούς που κάνουν λόγο για αγώνα επιβίωσης.
Από τις 7 έως τις 9 το βράδυ απέκλεισαν την Εθνική Οδό, καταθέτοντας στο Δημοτικό Συμβούλιο ψήφισμα για επιδοτήσεις, κόστος παραγωγής, ΕΛΓΑ και το «σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ», προαναγγέλλοντας κλιμάκωση των κινητοποιήσεων
Μαζική κινητοποίηση με κατάληψη της Π.Ε. Ηλείας και μηχανοκίνητη πορεία από το μπλόκο της Ολυμπίας Οδού – Στο προσκήνιο οι ζωονόσοι, το κόστος παραγωγής και η «κατάρρευση» του πρωτογενούς τομέα
Αντί για αποκλεισμούς και μπλόκα, επέλεξαν σήμερα μια συμβολική κινητοποίηση υπέρ των οδηγών, αναδεικνύοντας την οικονομική ασφυξία που βιώνουν και ζητώντας ουσιαστικές λύσεις.
Οι αγρότες υλοποιούν την προαναγγελθείσα κλιμάκωση του αγώνα τους, διακόπτοντας την κυκλοφορία στην Πάτρα–Πύργος και στην είσοδο της Ολυμπίας Οδού και στα δύο ρεύματα.
Δίωρος αποκλεισμός και συνεχείς διαβουλεύσεις στα μπλόκα. Ο πρωτογενής τομέας της Ηλείας κλιμακώνει τις κινητοποιήσεις, με κόστος παραγωγής, ζωονόσους και απώλεια εισοδήματος να πιέζουν ασφυκτικά.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΟΑΣΗ Θανάση Βομπίρη, στις 12:00 το μεσημέρι οι αγροτοκτηνοτρόφοι επιστρέφουν στα μπλόκα, ζητώντας άμεσες και ουσιαστικές απαντήσεις από την κυβέρνηση