Το δώρο Πάσχα καταβάλλεται υποχρεωτικά έως τη Μεγάλη Τετάρτη στους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα και αντιστοιχεί σε μισό μηνιαίο μισθό ή 15 ημερομίσθια, ανάλογα με τη διάρκεια απασχόλησης
Το δώρο Πάσχα καταβάλλεται υποχρεωτικά έως τη Μεγάλη Τετάρτη στους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα και αντιστοιχεί σε μισό μηνιαίο μισθό ή 15 ημερομίσθια, ανάλογα με τη διάρκεια απασχόλησης
Το ζήτημα των δυσλειτουργιών στο σύστημα υποβολής και τροποποίησης Αναλυτικής Περιοδικής Δήλωσης (ΑΠΔ) του e-ΕΦΚΑ αναδεικνύουν με σχετική ερώτησή τους προς την Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ
Η αύξηση του κατώτατου μισθού από την 1η Απριλίου και η επαναφορά των συλλογικών συμβάσεων εργασίας φέρνει αυξήσεις για τους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα
Η αύξηση του κατώτατου μισθού από την 1η Απριλίου και η επαναφορά των συλλογικών συμβάσεων εργασίας φέρνει αυξήσεις για τους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα, που μπορεί να κυμαίνονται από 30 - 40 ευρώ ή ακόμα και στο 20% του μισθού τους, ανάλογα με την κατηγορία στην οποία ανήκουν.
Η διαφορετική οπτική που έχουν οι εργαζόμενοι νεώτερων γενιών οδηγεί τις επιχειρήσεις σε δομικές αλλαγές - Η προτίμηση στην εξειδίκευση και η πρόκληση της έλλειψης στελεχών
Η Ελλάδα βρίσκεται στις τελευταίες θέσεις του Δείκτη Ανισορροπίας Δεξιοτήτων, του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου - ΔΝΤ. Η προσφορά εργαζομένων με υψηλές δεξιότητες υπερβαίνει κατά πολύ τη ζήτηση.
Σε πλήρη εφαρμογή τέθηκε από τη Δευτέρα (16/02), το Πληροφοριακό Σύστημα «ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ» το οποίο στοχεύει στον εκσυγχρονισμό των διαδικασιών προς όφελος εργαζομένων και επιχειρήσεων
Η Καθαρά Δευτέρα δεν είναι επίσημη αργία για όλους τους μισθωτούς στην Ελλάδα και αυτό σημαίνει πως όσοι εργάζονται εκείνη την ημέρα δεν δικαιούνται κάποια προσαύξηση στον μισθό τους.
Οι περισσότερες δουλειές «μπροστά σε έναν υπολογιστή» θα έχουν πλήρως αυτοματοποιηθεί, σύμφωνα με τον επικεφαλής της AI της Microsoft, Μουσταφά Σουλεϊμάν
Σε πλήρη εφαρμογή τίθεται από αύριο το πρωί (16/02) το Πληροφοριακό Σύστημα «ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ» το οποίο στοχεύει στον εκσυγχρονισμό των διαδικασιών προς όφελος εργαζομένων και επιχειρήσεων