Κατά την Πρώτη Ανάσταση ψάλλεται ο Εσπερινός της Αναστάσεως και ακούγεται το πανηγυρικό τροπάριο «Ανάστα ο Θεός», σηματοδοτώντας την έναρξη του εορτασμού της νίκης του Χριστού επί του θανάτου
Σε ένα καταφύγιο στην Κρέστενα, μακριά από τα φώτα και τους πανηγυρισμούς της Ανάστασης ο Διονύσης Λιαρομάτης, επιλέγει κάθε χρόνο να δίνει το δικό του, σιωπηλό μήνυμα αγάπης.
Θανάτω θάνατον πατήσας. Τρεις λέξεις που ακούγονται σχεδόν μυστηριακές, και όμως κρύβουν μέσα τους μια αλήθεια βαθιά: ότι ο θάνατος μπορεί να νικηθεί όχι με δύναμη, αλλά με αγάπη. Όχι με εκδίκηση, αλλά με προσφορά. Όχι αποφεύγοντάς τον, αλλά περνώντας μέσα από αυτόν.
«Ανάστα ο Θεός, κρίνον τήν γην, ότι σύ κατακληρονομήσεις εν πάσι τοις εθνέσι», έψαλε με έντονη κατάνυξη ο ιερέας του ναού της Χίου, π. Χριστοφόρος Γουρλής – γνωστός και ως «ιπτάμενος ιερέας»-, δίνοντας το έναυσμα για την κορύφωση της τελετής.
Το Μεγάλο Σάββατο, η τελευταία μέρα της Μεγάλης Εβδομάδας, οι Χριστιανοί Ορθόδοξοι γιορτάζουν την Πρώτη Ανάσταση του Κυρίου. Από τις εννέα το πρωί στις εκκλησίες όλης της χώρας τελείται η λειτουργία της Πρώτης Ανάστασης η οποία αποτελεί την προαναγγελία της Ανάστασης του Χριστού.
Για κάθε άνθρωπο στόχος είναι να προσεγγίζει κάθε στιγμή την ευτυχία, τη δημιουργία και την ολοκλήρωση. Δεν πρέπει όμως να ξεχνάμε το δρόμο που θα πρέπει να ακολουθήσουμε προς αυτή την θετικότητα…